Tuesday, January 12, 2010

Illuminati dan Anjing-Anjing Mereka Dari Kalangan Artis



Dewa 19. Siapa yang tidak kenal dengan kumpulan musik terkenal dari seberang ini. Lagu-lagu mereka seperti Laskar Cinta, Pupus, Sedang Ingin Bercinta, Roman Picisan dan lain-lain sudah sebati dengan jiwa anak muda zaman sekarang. Persoalannya sekarang adakah mereka tergolong dalam golongan artis pilihan Si Pendusta Besar (Dajal) yang ditugaskan untuk mengawal minda (mind control) kita khususnya di kawasan Nusantara ini?

Jika di Hollywood begitu ramai sekali artis-artis tajaan mereka seperti Madonna, Britney Spears, Jay-Z, Rihanna dan ramai lagi. Begitu mudah bagi mereka untuk menjatuhkan dan menaikkan seseorang artis yang mereka mahukan semudah A B C, 1 2 3 kerana merekalah yang menguasai segalanya. Tetapi bukan semua artis mereka hanya mengikut telunjuk seakan 'puppet' yang dimainkan tali mengikut gerak atur 'The Elite'. Jika mereka tidak mengikut seperti apa yang dirancang, maka hancurlah karier mereka malah lebih teruk lagi mereka tidak berpeluang melihat matahari terbit lagi.



Micheal Jackson! MJ boleh dikategorikan sebagai artis terhebat sepanjang zaman dan mungkin tiada pengganti. Siapa sangka MJ adalah mangsa mind control dan berkhidmat untuk 'The Elite' sejal kecil lagi. Bakat yang dikurniakan kepada MJ telah digunakan 'The Elite' dan menjadikan MJ sebagai seorang penghibur yang hebat tiada tanding. Hal ini tidak berpanjangan kerana MJ telah membelot dan menentang mereka. Sejak dari itu, imej MJ telah diburukkan dengan skandal seks dan bermacam-macam lagi. Sehinggalah akhirnya beliau mati dibunuh baru-baru ini. Hanya 2 pilihan diberikan kepada mereka, samada mengecapi kemewahan dan kemasyuran berterusan dengan terus berkhidmat untuk mereka atau akan mengalami kejatuhan dan kisah hidup berakhir dengan tragis. Inilah permainan The Hidden Hand!




Hayatilah lirik-lirik lagu MJ ini, ada mesej yang ingin disampaikan oleh beliau kepada kita semua.


All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us

'The Elite' tidak menghiraukan nyawa kita semua. Mereka hanya pentingkan pelan mereka berjalan lancar tanpa sebarang masalah walaupun banyak nyawa terkorban dengan selaga bentuk penindasan dan peperangan.

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, Sue me
Everybody do me
Kick me, Kike me
Don't you black or white me

Menerangkan kepada kita bahawa ada pihak yang cuba menjatuhkan beliau dan semangat beliau tidak akan luntur menentang mereka

Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I am the victim of police brutality, now
I'm tired of bein' the victim of hate
You're rapin' me of my pride
Oh, for God's sake
I look to heaven to fulfill its prophecy...
Set me free

Beliau menjadi mangsa tuduhan seks terhadap kanak-kanak dengan bertujuan menjatuhkan beliau dan beliau mahu mencari kebenaran. Mungkin melalui Islam beliau telah mendapat kebenaran yang dicari-cari


Banyak lagi lagu-lagu beliau yang mempunyai mesej-mesej kepada kita semua. Secara tidak langsung beliau telah memberi amaran kepada kita siapa musuh kita sebenar. Inilah Peace, Love And Harmony yang diperjuangkan oleh Micheal Jackson ini.



Dengan sedikit pendedahan tentang MJ, diharap minda anda lebih bersedia untuk menerima maklumat-maklumat selepas ini dengan lebih baik. Dewa 19. Kumpulan Musik ini telah ditubuhkan pada 1986 dan dianggotai 5 sahabat terdiri dari Ahmad Dhani, Andra, Tyo, Once dan Yuke. Album pertama mereka dikeluarkan pada tahun 1992 berjudul Dewa 19 dan selepas itu mereka telah mengeluarkan banyak lagi album-album yang lain dan menempa nama di seluruh pelusuk Nusantara. Antara album mereka yang berjaya ialah Laskar Cinta, Republik Cinta dan Kerajaan Cinta. Tokoh Budayawan Indonesia, H Ridwan Saidi telah membuat aduan kepada kerajaan Indonesia untuk membuat siasatan ke atas kumpulan ini kerana disyaki Agen Penyebar Propaganda Zionis pada 2005.

Sekilas pandang kumpulan ini tiada perbezaan dengan kumpulan musik yang lain. Tetapi jika diteliti dengan lebih lanjut ada 'something' dengan band terkenal ini. Elok kiranya jika kita berkenalan lebih lanjut dengan vokalis utama kumpulan ini, Ahmad Dhani. Ahmad Dhani berketurunan Yahudi dari ibunya, Joyce Theresia Pamela Kohler. Beliau juga sering kelihatan memakai Star Of David walaupun beragama Islam.



Kulit-kulit albumnya juga menimbulkan keraguan kerana terdapat banyak unsur-unsur Freemason/Illuminati. Album pertama mereka, Dewa 19 menunjukkan 'Unfinished Pyramid' sama seperti di Satu Dolar US. Ini adalah lambang yang digunakan oleh Illuminatist untuk melambangkan pelan agung mereka yang belum siap sepenuhnya.

Dewa 19 1992


All Seeing Eye pada kulit album Dewa 19 (Cintailah Cinta 2002)


Lambang Sayap pada kulit album Atas Nama Cinta yang turut digunakan oleh Theosophy (Pertubuhan Keagamaan Yahudi)


Bintang Lima (2000)


Emblem Theosophy




Berikut saya sertakan video klip Satu dari Dewa 19. Banyak 'subliminal message' di dalam video klip ini jika kita mengkaji dan meneliti video ini.


*Anda boleh klik pada gambar di bawah untuk memperbesarkannya.


Intro video ini, tompok hitam mengalir dari atas ke bawah umpama mata Horus.



Perhatikan 'One Eye' di atas manusia.Manusia seolah-olah 'terpenjara' di dalam dunia Dajal. (NWO)


'Unfinished' Piramid


Minda manusia seolah-olah diprogram untuk menurut kehendak mereka.


One Eye










One World Religion! NWO-One World Goverment-One World Religion


Pillar Of Freemason


Formation tangan yang sama dengan Baptomet


Gambar pertama, seorang manusia memegang piramid dengan mata satu. Gambar kedua, lelaki menyerupai perempuan (tanda kiamat?). Gambar ketiga, piramid dan sebelah mata di'contrast'.


Serpent Coil atau dikenali Lagash Vase (Zaman Firaun)




Adakah semua ini hanya kebetulan atau semuanya sudah dirancang? Buka minda anda, jawapannya ada di situ.


p/s - Lagi suka nasyid dan baccan Al-Quran. Itulah halwa telinga paling baik.

29 comments:

Sofy =) said...

fuhh..nsb baik aku xsuka si dewa 19 ni..rantai vokaals dia dah sah2 menunjukan dia dia kalangan mereka..

aus said...

owh..cenggitu rupenye..dulu sy ingatkan Dewa 19 ni bawa mesej nasyid..yelah,kalu tengok lirik dia pd awalnya,mmg x sangke dorunk ni ade agenda lain..

Yngve said...

Sir,
What you,re saying are true. In fact in any industries control by the jews (which they conquered the most) there will always be "puppets"-"errand dogs" etc. to do their dirty things. For example in the world of sports there are people like David Beckham, Lewis Hamilton, Cristiano Ronaldo, Reggie Jackson (just to name a few). These so called sportsman cum celebrity had their own massive impact on public's mind as we can see in any source of mass media where they promoted un-natural lifestyle (most of these puppets bears tattoos on their body). They potraits immoral virtue but still they were icons, paradigm of virtue and so on. This is some sort control the jewish/zionist media
had on public mind where its hard to explain. Pls comment on this too.

buyfromme said...

Klu diamati betul2 mmg setiap lagu Dewa ni penuh dgn mesej tersembunyi.. Pernah Si Dhani memakai tshirt bertulis COEXIST dimana C menyerupai bulan sabit lambang agama islam, X merupakan lambang bintang david dan T menyerupai salib kristian.. Klu difikir menggunakan akal saya yang masih cetek ilmu pon sudah terang maksudnya seolah seperti islam dan kristian hanyalah sub agama atau agama picisan dan sebenar2 agama adalah agama yg dianuti bangsa yahudi berfahaman freemason kerana bangsa yahudi yg berpegang pada ajaran taurat yang benar tidak pernah menghalalkan penaklukan ke atas bumi palestin dan mereka juga tidak pernah menggunakan lambang bintang david. Wallahua'lam.

shada | wentz said...

nice sharing! :D

ash of wrath said...

terbaik. thanks !

Nur Ilyana Nadhirah Mohd Asri said...

i like this . thanx 4 the info ! really appreciate it . . .

iQapiQa said...

tQ 4 sharing..
now..i knew

sakura said...

mohon nak dicopy link ni kedlm fb saya ye, banyak info berguna..terima kasih atas perkongsian ini =)

.idah. said...

mohon share di fb jugak... ;)

azhar said...

thanx bro...info berguna

cahaya keharumanku said...

goodjob..sy pon mmg lama da pelik dgr lirik2 lagu kumpulan ni..sperti ada bende lain yg diagung2kan diorg dlm tiap2 lagu..moga Allah melindungi kta semua drpd fitnah dajal laknatullah..amalkan surah alkahfi setiap jumaat utk elak fitnah dajal..wallahualam..

Takumi Itachi said...

memang patut pun saya ragui video tersebut...
info yang terbaik!!!! THNX!!!

hafiz said...

meseg piramid..matatu dah jelas si dewa19 ni ejen iluminati..

puchuq pakue said...

sorry .. dewa 19 membawa mesej lagu ttg cinta ..
kita yg mencoraknya .. aku memang layan dewa sejak album die dgn ari lasso lagi .. ahmad dhani mmg keturunan kapitalis .. sie jugak pengikut seikh siti jenar .. sumer lagu2 die adalah nukilan dr pembelajaran siti jenar ..
jadi jgn terlalu menghukum ..walaupun die pakai apa2 atau ikot mana2 itu hakl dia .. yg pntnig die dah sampaikan apa ajaran yg agama kita tuntut .. selebihnya biar die dgn tuhan .. stiap perkara ada baik buruk .. kita amik yg baik buang yg buruk .. jgn menghukum kerna kita bukan tuhan :) kalau dgr "hadapi dgn senyuman,air mata,mustikus cinta,satu,adzan,jika cinta Allah'' sumer mesejnya baik saja .. bnyk lg kne study ttg iluminati bnde nihpon dh lapuk tp bgs utk rujukan .. ad bnyk lagu aku nk share .. ad rezki ketemu lagi .. tq skadar kongsi xtrime xpe .. hehe :)

puchuq pakue said...

ahmad dhani adalah seorang yg pelik kerna dia adalah org yg bnyk bertukar karakter dlm stiap videonya .. mybe utk menghayati ataw sebaliknya .. die prnah jadi elviz presli .. pernah jd karakter ahli sihir dan mcm2 lg .. mmg ramai yg kata die dajal tp kne tunggu bile die bute sbelah nanti hehe .. :)

puchuq pakue said...

kalau nk cerita pasal iluminati jgn pergi jauh .. MALAYSIA mmg sedang ditakluk :) jaga2 huhu ..
team2 dierong slalunya dress smart .. kmeje putih sluo itam n mybr tie itam (lelaki) klo pmpuan skirt itam .. katenyer sering ade area bb .. dieorng mmg g smayang tp bile time doa dieong tbalikkn tgn menutup doa .. ada rezki jumpela nnt .. sorry to say MALAYSIA mmg kne takluk lame dah .. kite ni sape nk lawan .. cakap kuat kang kne dakwe .. huhu .. bnyk lg bole share .. :)

ameer said...

huh..bahaye btol kumpulan nie..naseb baik aku x minat ngan diorang nie..tp cam ne nak terang kan kat kawan2 yg gila obses ngan kumpulan nie? sape2 bole tolong..

kasutburock said...

aq penah meminati lagu dowg....just mendengar gitu je...tapi x menghayati pon dan tak dinafikan aq ader ambil perkembangan pasal dowg....well PUCHUQ....bagi aq this is just to share not to punished...not to blame....Cakap pasal Hak...kita xda hak ape2 dlm dunia ni...sebab yg berhak cuma AL-Haq..allah s.w.t shj....kita cume di beri tanggungjawab....camane pun PUCHUQ Lets share our knowledge....mmg MALAYSIA DAH ditakluki mereka2 ini...dan kalau nak tawu sejak bile? SEJAK PENJAJAH MEMERINTAH TANAH MELAYU SEHINGGA SELEPAS MERDEKA(iaitu sekarang)...Kite merdeka cuma pada zahirnya....walhal aq percaya ada perjanjian2 yg kita xtawu semasa tuntutan kemerdekaan waktu itu......

Boo said...

: woah, aku suka betul baca pasal hal ni. tergerak hati nak follow up this blogger. moga2 banyak lagi yaang bisa kalian kongsikan bersama. ada mata pandang, ada telinga dengar ada mulut cakap tentang kebenaran. amin..

AkuMuzikFilem said...

buruk gila cover album. haha. best apa dewa. lirik yang mendalam

imran8838 said...

muzik itu melalaikan kita dr mengingati ALLAH, jadi dengar sikit2 dah le jgan kita pun ikut hanyut...

Aretul_Naziah said...

syukran..coz share news ne..msih rmai lg yg x sdar psal hal ni...

SILZACK KHAIROL said...

DEWA 19 adalah anggota Freemason...dan merupakan tentera2 Dajal laknatullah!!!!

restless said...

Salam and thanks, glad to have this website.

Please confirm my suspicion of ELLA as an illuminati artist.

Her rama rama vid starts off with one eye symbols and has 9 (symbolically) one eye mirror reflection at 0:14 of her vid, repeated one eyed look through out the vid, butterfly symbolisms and devil's eye symbol(see 2:03-2:05), the 'as above so below' hand gesture(3:44-3:46). In the video, she wears 2 outfits, all black(potraying herself?) and a colourful dress representing her as a butterfly(both are monarch programming).

The very questionable rama rama lyrics is written by Azam Dungun(whom has written for Amuk). Go to his blog azamdungun.blogspot.com and the only picture he post of himself is the baphomet sign. Strategically next to his picture is the german sound engineering company, Behringer, whose capstone is the all hearing ear - the pyramid logo - another illuminati symbol.

If you google image Azam Dungun, you will see a picture of Siti Nurhaliza in what appears to be wearing a BAPHOMET style sanggul lintang headgear.(google image both and you'll see the clear resemblance). Talk about coincidence.

Back to Ella and her rama rama II album cover. Wearing all black, do i see a faint eye next to her elbow? and a ray of light behind her? Note she has one eye looking down. Again illuminati symbols and mind control.

The album cover for her Greatest Hits album has illuminati symbols all over. Sun of horus, rainbow, medusa-like hair and the all seeing eye between People Places 'signboards'. Very symbolic.

Please analyze, uncover and confirm my suspicion ELLA is illuminati. Her song 'standing in the eyes of the world' was the theme song for 16th commonwealth games. Analyze the lyrics and read between the lines people!

Insyirah Fadzil said...

woah,this surely is a mind-opener

de' facto said...

w00ooooo00ooo....... anwy, thanx u very much.. now i realise... :)

Khalid Al-walid said...

to know more about Illuminati n Music try this site..Adam-Thehiddentruth.blogspot/Artis yang menjual jiwa pada Iblis..

wafa wafiyaa said...

nasib baik aku tak suke republik cinta dan antek-anteknye

Post a Comment